Tässä on Snowball eli snoukku ts. kääpiöhamsterini ^^ (joku luuli eka että ts. tarkoittaa tai siis, luin yhtä tietokirjaa niin ajattelin että se on huono kirja esim. Ilves tai siis Lynx lynx)

Heipsistä taas! ^^ Ensin pieni kertaus, Roni tuli viikoks iskälle, joten oon Wilman kanssa myöskin tämän viikon iskällä.. En välttämättä pääse nettiin. Tänään menemme lintsille (minä, Wilma, Roni, Rasmus, Iskä, Hanna ja Kielo) Roni ei pääsis ilman aikuista melkein mihinkään laitteeseen, joten -- eks mä oos jo viistoista vuotias? Sitten tohon mummola juttuun:

Lähdimme siis torstaina Ylöjärveä kohti, ehdimme juuri paraiksi katsomaan Housen ^^ Olimme siellä sunnuntaihin  saakka. Pertjantaina menimme Wilman kanssa Särkkään, Jei! Moto gee oli aika kiva sen alku, mutta aika tylsä muuten. Mulla oli hauskaa kun Wilma ei halunnu mihinkään "hurjiin" laitteisiin niin ohitin ainakin kymmenkunta ihmistä >:D Muahaahaa! esim. "Täällä ois yks vapaa!" *Iida hyppii käsi ylhäällä ja pääsee ihmisten ohi*  Taas sain mummalta kuulla sen saman minulla on anoreksia <__< Ihan tosi se on sanonu noin aina siitä asti ku olin kolmosella..  ja Wilma tietenkin mielisteli kaikkia * .* Sitten lisää näitä mitä sain kuulla:

  1. Pappa: Juo piimää tulee hyvä olo - Eks toi sama päde huumeisiin <__<
  2. Mumma: Tuu saunaan, tulee hyvä olo!
  3. Mumma: Onko kivaa olla tommonen ilkimys? - Selitämpä vähän siis Mumma ja Wilma pesi perunoita ja mä peläsin ds:sää mumma ehdotti, että mä voisin käydä kysymässä äidiltä olisiko mullekkin jotain tekemistä -__- en tietenkään totellu..
  4. Anoreksia!

Siinä rais olla kaikki tällä erää.. >_<  olikohan sitä muuta... Lintsille! eikun sen mä jo mainitsin... ööh House jyrää >:D

- Iida

Auringon lasku egyptissä ^^
 

origami hylje jota en jaksanut siirtää yhille sivuille joten esitteöen sen teille "Hylje!"

Tillukka eli Tilla  ^^ ihuna koiruli

kaikki kuvat (c) Iida Ei saa kopioida! Mikäli näet että joku on kopionut ilmoitathan minulle ^^