Hehee! eilen oltiin ostamassa mulle sitä kirjoituspöytää ^^ Sitä ei tosin ollut varastossa, joten laitettiin tilaukseen. Samalla sain ittelleni i-ha-nan kirjahyllyn ^^ Jyskystä makso jottain viitisenkymppii.. Anyway, varoitus tulossa tyypillistä Iidaa, näin siellä Jyskissä jonkun hyllyn päässä ramdom kanipehmolelun. Tietenkin hyökkäsin kattoo tarkemmin ja ajattelin koko ajan kiilto silmissä "kanipehmo, kanipehmo" katoin sitten hintaa "Viis euroa.. ei paha" (jep puhun usein ittekseni kaupassa jos katon hintoja)  Sitten kattoin sitä kohtaa jossa lukee mikä se on ja luin sitten siitä (en ääneen) "playboy maskotti" -_- että sellanen pehmolelu.. kirjahyllyy ei oo viel kasattu, mutta ajattelin esitellä teille huonettani ^^


Hieno oveni ^^


Sitten aukeaa tämmöinen näkymä


Ja tälläinen lähempää (ei yhtään heilahtanu kamera tai mittään -_-) Siinä se mun punanen kaappi on korjattuna hei siellä on mun avaruus työkin o.o Jännää..


ja tässä on mun iki-ihana tv-nurkkani (oho unohdin kameran vanhat patterit sohvalle, ette sitten huomaa nittä, ettehän?) rakastaan tätä kohtaa huoneessani ^^


Tässä tää mun nykyinen työpöytäni.. Joo tiiän tosi siisti kaiki johot miten sattuu... Hei tossa muuten mun huoneen ainoa lamppukin (kuvassa kyl kaks mut toi joka on ruskee niin siinä ei oo hehkulamppua)


ja tämmönen näkymä aukeaa ikkunasta nyt parkkiksen takana on vaan puita, mutta puiden takana on pelto, joka näkyy keväällä ja syksyllä


Mun vappu pallo elää vielä pitäähän sitä hehkuttaa (!)


Ja tässä on ovi täältä suunnasta, jos kattoo tarkkaan voi nähdä sen ikkunan siinä oven päällä..


ne jotka ihmettili missä sänky on niin se on täällä ^^ (taas tärähti)


Tarkemmin tuossa kaapissa ^^ :D ei hätää en nuku kaapissa, vaan sänky on päivät kaapissa ^^)

no niin siinä oli tärkeemmät ja sitten päivän fakta:

Kirkkonummen vesi on pahaa, paitsi jääkaappi kylmänä. (meillä siis kannu jääkaapissa)

- Iida