Mumma ja Pappa lähti just pois meiltä :D Jes! Joo, mä tiiän etten sais reagoida tolleen, mutta kun Mumma on niin rasittava <__< Piti siis linnoittua kylppäriin, jotta sain pelata ds:sää rauhassa. Mutta nyt on kaikki purettu :D ei ole enään latikoita purettavana ^^ Tosin mulla on nyt kolme laatikollista tavaraa, jotka luokittelin luokkaan "Random"

Sitten toiseen asiaan. Tein asian, jota äiti ei olisi ikinä uskonut minun tekevän: imuroin huonettani oma aloitteisesti! Joo kuulostaa hienolta, mutta totuus ei ole ihan sellainen. Purkaessani tulin kääntäneeksi erään laukkuni ylösalaisin, jolloin purkillinen kurkkupastilleja tippui myös lattialle. En jaksanut kerätä kaikkia joten hain imurin ja imuruin ne... Eli kaikki ei ole aina sitä miltä ne näyttävät.

Taas kun isovanhemmat olivat täällä niin minun huoneeni laitettiin "uuteen uskoon" -__-'' nyt kun minulla on oma TV-nurkkaus (<3) niin olin nähnyt paljon vaivaa siirtääkseni sohvani juuri oikeaan paikkaan (telkkarin eteen) tietenkin joillakuilla oli suuri tarve uudistaa huonettani ja he siirsivät sohvan työpöydän taakse. Kun aloin valittaa siitä he sanoivat suunnilleen näin: "Mitä pöllöä se on siinä niin lähellä töllöä pitää? Laita tälle seinälle niin tulee avarampi lattia! Tai ole niin itsepäinen ja laita se takaisin!" Siis aivan! Mitä järkeä on pitää sohvaa telkkarin edessä? o_O Ja kukapa ei nyt tyhjää lattiaa haluais? -__-'' No se ei ollut ainut muutos.. Pappa päätti muokata myös yhden valmiskaapin uuteen uskoon! Minulla siis on punainen, lukollinen, peltikaappi IKEAsta siinä on ikään kuin kaksi kaappia päällekkäin ja se yltää melkein katon rajaan saakka. Ja tietenkin se oli erään mielestä liian korkea, joten hän otti sen kahteen osaan O_O ja ripusti vielä taulunkin siihen tilalle -____-'' Sen piti laittaa se ennalleen, mutta, mutta... .. tossa se on edelleen !___!

No niin siinä tais olla tärkeimmät... Kirjoitan taas kun ehdin! ^^ Adios!

- Iida