En oo taas jaksanu muistanu kirjotella mitään niin nyt tulee jotain random juttuja jotka oon unohtanu edellisistä ja sitten tätä normaali blogiaa ne menee sekasi ja silleen, mutta älkää välittäkö ^^ ja kuvia loppuun luultavasti... Eli kun olimme särkänniemessä menimme laitteeseen jonka nimi oli Hurrikaani (?) ja ne jotka tietävät niin luonnottaman pitkät hiukset ovat pitkät (tosin ne kasvaa nyt kesällä samanlailla kuin normaalilla ihmisellä O_O) niin siinä laitteessa ollaan neljän riveissä peräkkäin sanoin Wilmalle että mennään vikaan, ettei mun hiukset lepattais toisten naamaan. Wilma ei suostunu ja mäkin aloin ajatella ettei ne tosissaan voi niin pitkät olla, me mentiin sitten ensimmäiseen vaunuun ja nautittiin kyydistä, mulla oli hiukset auki ku olin onnistuneesti hukannu ponnarin ensi metreillä... Anyways sitten ku se oli melkein laskeutunu maahan niin kuulin ku mun takana joku kuiskas toiselle - Kiva kun ton hiukset oli koko ajan mun naamalla <__<'' Eli näin! sitten mennään uuteen asiaan eli olin viikon Ylöjärvellä ja missasin Housin (voi kiitos!) >_< Sitten hieno tapahtuma siellä jonka nimi oli mennään kirpparille, löysin kyllä sieltä Tytille semmosen leijonakuningas repun ja Rasmukselle kirjan (mä muuten unohdin ne Yköjärvelle.___.) sitten mentiin toiselle kirpparille joka olikin kiinni, joten mumma ehdotti, että mennään jonnekkin syömään pongasin heti grillikioskin ja mentiin sinne. Valitsin jonossa mieleiseni hampparin ja sitten yhtäkkiä mumma hyökkäsi pois sieltä minä ja Pappa seurattiin sitä ja ku kysyin, että miks me lähettiin " Sillä tärisi kädet, ku se teki niiitä ruokia", oli vastaus >_< ja mitähän se tarkoittaa? mumma ku on ollut hoitamassa hulluja (oon saanu kuulla siitä enemmän kuin tarpeeks) no mentiin sitten kebabilla otin pelkkiä ranskiksia, ku en niin välitä kebabista.. - pelkääksä lihovas?, mumma kysyi heti <___<''' (ne jotka ihmettelee nii se on varmaan siitä asti ku olin kolmosella epäilly mulla anoreksiaa)söin sitten niitä mun ranskiksia (joita oli älyttömän paljon) joltain ihme peltikiposta (mähän oon aina tienny olevani koira, joka pitää laumaa kooassa !^^) sitten tuli ähky ja odotin vähän aikaa ennen kuin söin ne loppuun sillä tauolla mumma kysy heti - mikset sä syö? - Tuli ähky.. - Mitä sitten? - <__< jos syön heti niin voi lentää laatta... - oksennaksä usein ruuan jälkeen? - En ei mulla oo mitään Bulimiaa! - Aha... sitten seurasi selostus miten hän on nähnyt työssään kaikkia syömishäiriöistä kärsiviä... sitä on ärsyttävä kuunnella.. menin sen jälkeen vessaan ja kohta kuulu ovelta mumman ääni "Ooksä kunnossa?" -___-'' tosin mun ilme oli enemmänkin O_O'' eli joo saatiin nyt viiden vuoden mentyä se bulimiakin kehiin -___-'' no eipä siitä muuta sitten uus ihana asia sain.... työpöytäni! Taddatadatadaaa! jonka kasasin itse (okei äiti autto ruuvaamaan yhet ruuuvit (oon hidas siinä) ja site se piti työtasoa, ku mä ruuvasin sen kiinni, muttei enempää) Olen lapsi nero, joka kasasi oman työpöytänsäkin! (lapsi nero Lizin ja Fisun jälkeen tietenkin)

no niin lataan ne työpöydänkuvat, mutta sillä välin esittelen teille mumman ja papan vintin ^^ täällä olen siis ainakin yhden kokonaisen kesän viettänyt


telkkari toimi joskus, mutta ei enään..


käytävä jossa mun pitää muuten kävellä vähän kumarassa..


ja siinä toinen sängyistä toinen on ihan kuvan takana ja se on parisänky ^^

no niin kuvat on ladattu eli siis Työpöytäni ja kirjahyllyni!


Eli tämmönen kun katsoo ovelta


Tässä kirjahylly


manga kokoelmani ^^ josta osa on kyllä Elisan antamii.. ^^


no niin siinä työpöytä


toinen hyllyköistä


toinen puoli (vasen)


kaappi tason alla


näyttö ja koriste esineitä (myös hitler)


ja nää sitten on siinä päällä


no niin sitten vielä kuva Tillasta taiitaa olla nyt paras kuva mikä on ikinä otettu son niin sulonen ^^ Eli kopiointi edelleen kielletty ja sitä rataa..


rakastakaa häntä! <33333

- Iida