No niin aamulla äiti päätti, että me lähetään rannalle.. Hienoo, anyways mä pakkasin mukaan sen mun mustan Egyptistä tuodun laukun ja survoin sinne seuraavat tavarat: kolme Yotsubaa, Marley & minä-kirjan, lehtion, kynän, kumin ja ds:än, lisäksi survion taskuuni kännykän ja pokewalkerin. Viime hetkellä nappasin mukaani vielä painavan viltin. Tähän mennessä kaikki oli hyvin, minä valloitin etupenkin ja ajoimme jonnekkin kuuseen. Nousimme ylös autosta ja kysyin vielä muistiko äiti varmasti, missä se oli, vastasu oli "Suunnilleen.." lupaavaa eikös?

Lähdimme kävelemään metsäpolkua ja tulimme pian risteykseen, josta käännyimme vasemmalle, kävelimme kauan (pokewalkerin mukaan kaksi kilsaa) ja näimme suon, huomautin, että he voisivat uida ihan vapaasti siinä. Jatkoimme matkaa seuraten kavion jälkiä maassa, kuljimme kauan ja minua ärsytti, että olin ottanut sen viltin mukaani, kohta Wilma pysähtyi eikä suostunut jatkamaan matkaa. selvennykseksi: Wilmalla oli T-paita, Sortsit ja --- Sandaalit! Katsoin taas pokewalkeria ja huomasin, että olimme kävellet jo viisi kilsaa ja polku tuntui vain jatkuvan, joten käännyimme takaisin. Wilma jaäiti valittivat koko ajan, että siellä oli kauheasti hyttysiä ja paarmoja (hah! mua ei pistäny yksikään >:D) Wilma väitti, että oli nähnyt kaksi kyytä matkalla. Minä ja äiti vaan naureskeltiin,  kilsa myöhemmin äiti kiljaisi ja hyppäsi jonkin yli -- se oli sammakko! Aloin vaan nauraa, koska se oli tosiaan pieni sammakko. puol kilsaa myöhemmin äiti kiljaisi taas, mutta tällä kertaa mukana oli sanoja "Käärme!" katsoin  pientä ranta käärmettä ihmeissäni, käärme? näytti enemmänkin aika isolta kastemadolta, Wilmakin alkoi kiljua, tuhahdin, minäkin pelkäsin käärmeitä tai niin olin luullut tähän saakka, no pian pääsimmekin autolle ja huomasin kauhukseni unohtaneeni auton ikkunan täysin auki, no mitään ei oltu varastettu (onnekkseni) voisi lulla että ottaisin opikseni, mutta ei! Toistin saman kun kävimme kaupassa, paitsi, että se oli silloin vain vähän auki, mutta tarpeeksi, jotta joku voisi työntää käden siitä sisään.

no niin taas oli varmaan kamalasti kirjoitusvirheitä, mutta ei voi mitään -_-'' Huomenna meen iskälle, onneksi siellä on netti.

- Iida